,

Jak kupować materiały budowlane?

Wykonawcy dają wskazówki tworząc Ranking Budowlana Marka Roku 2016

Wskazania wykonawców, którzy w codziennej pracy używają materiałów budowlanych, to ważny miernik jakości poszczególnych marek. Po raz dwunasty ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadza wśród wykonawców ogólnopolskie badanie ankietowe Budowlana Marka Roku, które ma na celu poznanie opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Fachowcy spontanicznie wskazują marki używane w ciągu danego roku najczęściej oraz o te, które wg nich cechują się najwyższą jakością i najlepszą relacją ceny do jakości. To są „ich” marki, które polecają i do których często są przywiązani, gdyż zapewniają one określone, pozytywne doświadczenia. W rankingu Budowlana Marka Roku biorą udział producenci materiałów budowlanych działający na polskim rynku. Wyniki komunikowane są do szeroko rozumianych odbiorców. Znajomość trendów rynkowych przyda się zarówno wykonawcom, jak i inwestorom gdyż ranking udziela informacji, które marki cieszą się największą renomą wśród użytkowników. A dla producentów jest to nieoceniona pomoc w kreowaniu wizerunku i pozycji marki.

Ranking Budowlana Marka Roku jest jedynym w Polsce projektem badawczym o tak szerokim zasięgu i niezależnym charakterze opartym o autentyczne wskazania rynku. Wyniki ogłoszone zostaną publicznie w czerwcu podczas uroczystej Gali. W każdej edycji Rankingu Budowlana Marka Roku pojawiają się zarówno wyraziste, konsekwentne w swym działaniu marki od lat cenione przez fachowców, jak i debiutujące na wysokich lokatach. Raporty Budowlana Marka Roku 2016 przedstawią zarówno aktualną klasyfikację opartą o roczny cykl używania produktów, jak i pozycje marek w szeregu kilkuletnim. Publikacje te dostępne są jedynie dla producentów, którzy biorą udział w Rankingu gdyż stanowią cenne dla strategii marketingowych dane. Na tej podstawie można stwierdzić, czy lokaty danych marek w danym roku wynikają z testowania produktów, którego źródłem może być zaciekawienie przekazem lub promocja, czy też dana marka ma już zbudowany mocny branding oparty na realizacji obietnic zawartych w komunikatach marketingowych. Raporty stanowią pewnego rodzaju wskaźniki jakości współpracy producentów z wykonawcami w danym roku i na przestrzeni kilku lat wstecz.

Zapraszamy producentów do wzięcia udziału w Rankingu i weryfikacji pozycji swoich marek, a użytkownikom polecamy śledzenie preferencji aktualnych na rynku i poznania wiarygodnych, cenionych produktów budowlanych na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl.

Kontakt w sprawie Rankingu
Joanna Florczak-Czujwid
Kierownik Projektu Budowlana Marka Roku
tel. +48 (24) 355 77 80, kom. 697 134 770
e-mail: j.florczak@asm-poland.com.pl

ASM logoASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
99-301 Kutno, Ul. Grunwaldzka 5
tel. +48 (24) 355 77 00, faks +48 (24) 355 77 03
www.asm-poland.com.pl

PORADNIK KUPUJĄCEGO
Mieszkanie Plus i Kodeks urbanistyczno-budowlany na III Kongresie Mieszkaniowym

Mieszkanie Plus i Kodeks...

Dyskusja o Narodowym Programie Mieszkaniowym zdominowała III Kongres Mieszkaniowy. Uczestnicy stawiali pytania m.in. o szczegóły programu...›››
Spotkajmy się na targach Targi Mieszkaniowe Nowy DOM Nowe MIESZKANIE

Spotkajmy się na targach Targi Mieszkaniowe...

Szukasz mieszkania, domu, działki poza miastem? Potrzebujesz fachowej porady kredytowej? Brakuje ci inspiracji i pomysłu jak wykończyć...›››
Debata na temat stanu mieszkalnictwa w Polsce

Debata na temat stanu mieszkalnictwa w Polsce

Warszawie odbyła się debata poprzedzająca III Kongres Mieszkaniowy, który zostanie zorganizowany 6 października w Centrum Kongresowym...›››
Moje produkty 0
KreoCEN.pl Poradnik Wydarzenia branżowe Jak kupować materiały budowlane?
© kreoCEN.pl 2009 - 2019